ОНЛАЙН-ГРА НА БАЗІ SERVER-AUTHORITATIVE АРХІТЕКТУРИ

Автор(и)

  • Андрій Чикрій Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» https://orcid.org/0009-0001-0972-7113

DOI:

https://doi.org/10.30888/2709-2267.2023-19-01-002

Ключові слова:

game, online game, architecture, authoritative server, network, client, server, user, player, cheating, session, Unity, Netcode, C#.

Анотація

The purpose of developing an online game based on Server-Authoritative architecture is to improve the quality of the game process and reduce the vulnerability to the possibility of game cheating. The following were used to implement the system: Unity Eng

Metrics

Metrics Loading ...

Опубліковано

2023-07-30

Як цитувати

Чикрій, А. (2023). ОНЛАЙН-ГРА НА БАЗІ SERVER-AUTHORITATIVE АРХІТЕКТУРИ. Sworld-Us Conference Proceedings, 1(usc19-01), 11–18. https://doi.org/10.30888/2709-2267.2023-19-01-002