РОЛЬ ПРОГРАМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ФІТНЕСІ ТА СПОРТІ
DOI:
https://doi.org/10.30888/2709-2267.2023-20-01-006Ключові слова:
digital media, physical education, AI programs, distance education, fitness and sportsАнотація
Digital media has become an integral part of our lives, including the lives of children and youth. With the rapid advancement of technology, it is essential to explore how digital media can be effectively integrated into education, particularly in the fieMetrics
Посилання
Couldry, N., & Hepp, A. (2013). Conceptualizing mediatization: contexts, traditions, arguments. Communication Theory, 23(3), 191–202. https://doi.org/10.1111/comt.12019.
Engen, B. K., Giaever, T., & Mifsud, L. (2018). Wearable technologies in the K 12 classroom—Cross-disciplinary possibilities and privacy pitfalls. Journal of Interactive Learning Research, 29(3), 323–341.
Gerick, J., Eickelmann, B., & Labusch, A. (2018). Schulische Prozesse als Lern- und Lehrbedingungen in den ICILS-2018-Teilnehmerländern. In B. Eickelmann, W. Bos, J. Gerick, F. Goldhammer, H. Schaumburg, K. Schwippert, M. Senkbeil & J. Vahrenhold (Eds.), ICILS 2018 #Deutschland. Computer- und informationsbezogene Kompetenzen von Schülerinnen und Schülern im zweiten internationalen Vergleich und Kompetenzen im Bereich computational thinking (pp. 173–203). Münster. https://doi.org/10.25656/01:18324.
Greve, S., Thumel, M., Jastrow, F., Krieger, C., Schwedler, A., & Süßenbach, J. (2022). The use of digital media in primary school PE—Student perspectives on product-oriented ways of lesson staging. Physical Education and Sport Pedagogy. https://doi.org/10.1080/17408989.2020.1849597.
Kerres, M. (2022). Bildung in a digital world: the social construction of future in education. In D. Kergel, J. Garsdahl, M. Paulsen & B. Heidkamp-Kergel (Eds.), Bildung in the digital age. Routledge. https://doi.org/10.4324/9781003158851-4.
Опубліковано
Як цитувати
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Автори
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.