СПЕЦИФІКА ПІДХОДУ ДО ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ОЦІНКИ ІНТЕРФЕЙСНИХ РЕСУРСІВ КІБЕРСПОРТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30888/2709-2267.2022-09-01-003

Ключові слова:

resources, e-sports, game developer, publisher, task about an integer backpack

Анотація

У роботі розглянутий підхід до прогнозування та оцінки інтерфейсного ресурсу (зокрема, сформована сукупність прийомів оцінки та способи їх дослідження). Автором доведено, що за потребами розробників/видавців кіберспортивних ігор, під час прогнозування та

Metrics

Metrics Loading ...

Посилання

Blizzard Arena. Official website. URL: https://eu.battle.net

Kellerer H., Pferschy U., Pisinger D. Knapsack Problems. Springer-Verlag, 2004. 548 p.

PUBG Corporation. Official website. URL: https://www.pubg.com/

Silvano Martelo, Paolo Toth. Knapsack problems. Great Britain: Wiley, 1990. 306 с.

Valve Corporation. Official website. URL: https://www.valvesoftware.com/uk/

Опубліковано

2022-01-30

Як цитувати

Чизмар, И. (2022). СПЕЦИФІКА ПІДХОДУ ДО ПРОГНОЗУВАННЯ ТА ОЦІНКИ ІНТЕРФЕЙСНИХ РЕСУРСІВ КІБЕРСПОРТУ. Sworld-Us Conference Proceedings, 1(usc09-01), 53–56. https://doi.org/10.30888/2709-2267.2022-09-01-003