ТЕХНОЛОГІЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕДЬЮТЕЙНМЕНТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30890/2709-1783.2023-26-01-014

Ключові слова:

edutainment, gamification technology, gamification, students.

Анотація

The paper discusses some aspects of gamification technology as an element of educational activities, which is learning through entertainment. The gamification technology is aimed at increasing the cognitive interest of students, attracting their attention

Посилання

Medvedieva M., Titova L. Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational process. Information technologies and management in higher education and science : International scientific conference. 28 November 2022. Ferghana, Republic of Uzbekistan, P.294–297. URL: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-277-7-163.

Боруцька Л. Едьютейнмент в освіті. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : Зб. матеріалів ІV Міжнар. науково-практ. конф., м. Тернопіль, 15–16 квіт. 2021 р. Тернопіль, 2021. С. 57–60.

Подлєсний С., Олійник О. Storytelling - ефективна освітня технологія. Сучасна освіта – доступність, якість, визнання : Зб. наук. пр. XII Міжнар. науково-метод. конф., м. Краматорськ, 11–13 листоп. 2020 р. Краматорськ, 2020. С. 129–131.

Опубліковано

2023-04-30

Як цитувати

Тітова, Л. (2023). ТЕХНОЛОГІЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕДЬЮТЕЙНМЕНТУ. SWorld-Ger Conference Proceedings, 1(gec26-01), 75–76. https://doi.org/10.30890/2709-1783.2023-26-01-014